چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

رضا رخشان به سینماپرس خبر داد؛

«ازدواج سعید و لیلا» اواخر شهریور کلید می‌خورد

رضا رخشان*

سینماپرس: رضا رخشان تهیه کننده سینما صبح امروز ۲۳ اردیبهشت از کلید خوردن فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» به کارگردانی سعید سلطانی در اواخر شهریور خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفت وگوی خود با سینماپرس اظهار داشت: به واسطه ویژگی های نقش های اصلی ما در فیلمنامه قصد داریم چهرهای جدید و متناسب با نقش را پیدا کنیم. برای پیدا کردن بهترین گزینه ها تا به حال زمان و هزینه  قابل توجهی را صرف کرده ایم. اما می دانیم تا زمانی که نقش های اصلی مان را پیدا کنیم از ادامه جست وجو دست بر نخواهیم داشت.

وی گفت: امیدوارم تا به حال آنچه که به دست آورده ایم و خواهیم آورد، امسال در جشنواره فیلم فجر حضور موثری داشته باشیم.

تهیه کننده «ضد گلوله» در مورد زمان کلید خوردن این کار گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این فیلم اواخر شهریور ماه کلید خواهد خورد.

فیلمبردار «بعد از ظهر سگی سگی» در مورد لوکیشن و تعداد جلسات فیلمبرداری این کار توضیح داد: لوکیشن های کار ما  انتخاب شده و همه در تهران است و ۳۵ تا ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم. تقریباً ۸۰ درصد از عوامل پشت صحنه این فیلم نیز انتخاب شده اند.

برپایه این گزارش، «ازدواج سعید و لیلا» یک داستان اجتماعی دارد و  در خط داستانی این فیلم آمده است که آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری را در پیش دارد.

این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سعید سلطانی در عرصه سینمای داستانی بلند است. وی پیش از این سریال‌هایی چون «پس از باران» و «ستایش» را ساخته است.رضا رخشان  نیز پیش از این فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی را تهیه‌کنندگی کرده بود. وی به خاطر تهیه کنندگی این فیلم سینمایی در سی و امین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.